RS och Fast Food ökar mest
Chefredaktörerna för RS och Fast Food är givetvis nöjda med utvecklingen.- Vi räknar med att fortsätta frammarschen när vi nu gör om Fast Food till magasin, vi tar det som ett bevis på vi uppskattas av läsarna och att vi uppfattas som den ledande tidningen inom snabbmat. Det visar också att det fortfarande finns ett behov av fördjupande analyser i en papperstidning, säger Anders Örnevall, chefredaktör för Fast Food Magazine.Lena Ilkjaer är chefredaktör för RS - Restauranger & Storkök.- När jag tillträdde 2008 hade RS en TS-siffra på 7000 ex. Sedan dess har vi systematiskt jobbat för att knyta till oss branschens ledande föreningar och sammanslutningar samt att skapa evenemang som bidrar positivt till restaurangbranschen, det ser vi resultatet av nu och det är mycket glädjande.Här hittar du TS-siffrorna för alla tidningar i hotell- och restaurangbranschen: http://www.ts.se/Mediefakta/Tidskrifter.aspx?type=yrkes&kat=HOTELLDetta är TS:TS reviderar svenska medier och ger mediemarknaden opartiskt granskad och sammanställd information om upplagor, distribution, webbtrafik, digitala nyhetsbrev, databaser, annonspriser, hushållstäckning med mera.