23948sdkhjf

Chef för hamburgerkedja prisad igen

Max Burgers marknadschef fick motta pris för andra året i rad.

Tobias Karlsson, marknadschef på Max Burgers, mottog i torsdags utmärkelsen för Årets Bästa Marknadschef i kategorin Snabbmat när tidningen Resumé hyllar marknadschefer som bygger på mätningar gjorda tillsammans med Xtreme om hur ett 100-tal varumärken utvecklats från hösten 2017 till hösten 2018.

Priset fick han för andra året i rad och motiveringen löd: "Årets vinnare är en vinnare. Numera med extra allt. Ett varumärke som blivit förstahandsval för allt fler och som skiljer sig från de andra i kategorin".

Det känns otroligt roligt att MAX uppmärksammas för sin marknadsföring genom det här priset. Det betyder att vi får ett kvitto på att våra gäster uppskattar det vi gör på MAX och också de värderingar vi driver genom Sveriges godaste burgare. Inte bara godast i smak men också att de görs på ett hållbart gott sätt, säger Tobias Karlsson.

Priser delas ut i 15 kategorierna och går till dem som stärkt det varumärke de arbetar mest med utifrån förutsättningar och utmaningar inom sin kategori.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.061