23948sdkhjf

Första partnern till nya nationalarenan

Carlsberg Sverige blir den första officiella partnern till den nya nationalarenan Swedbank Arena i Solna. 

Som officiell partner kommer Carlsberg att ha en betydande


exponering på arenan och en aktiv roll på plats. Det långsiktiga avtalet, i


första steget sju år, innebär att gästerna erbjuds varumärken som Ramlösa, Pepsi,


Festis och Carlsberg.– Det är mycket glädjande att vi på Carlsberg Sverige har


fått det här förtroendet, vilket är ett bevis på att vi har en organisation och


varumärken av högsta klass. Vår affärsidé är att vi skapar livskraft, gemenskap


och njutning – det kommer vi nu tillsammans med Swedbank Arena att kunna


erbjuda besökarna. Och det i en för Sverige helt ny arenaupplevelse, säger Mark


Jensen, vd på Carlsberg Sverige, i en kommentar.– För oss är det viktigt att teckna avtal med partners som


förhöjer upplevelsen för våra gäster, säger Christian Alexandersson, vd för


Swedbank Arena.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063