23948sdkhjf

Även kroggästen vill bli nöjd

Kroggästen är en outnyttjad resurs när det gäller att mäta kundnöjdhet. Ofta begränsas mätningen till ”smakade det bra?” och ett artigt ”ja” från gästen. Det vill Blankettbanken ändra på.
Nöjd kund. I många branscher är det självklart att mäta kundnöjdhet för att kunna utveckla och förbättra sin verksam¬het. Men hur vanligt är det egentligen på krogen? Genom att ta för vana att ställa ett par enkla frågor till gästerna kan man som krögare ligga steget före och undvika vanligt förekommande missnöjesfaktorer. För ska man driva en långsiktigt framgångsrik rörelse får man inte vara rädd för sanningen, menar skaparna av den icke-kommersiella webbplatsen Blankettbanken.se. Därför finns nu en enkel och funktionell utvärdering att hämta på sajten. Den är alldeles gratis och serveras lämpligen tillsammans med notan.

Läs mer på www.blankettbanken.se .
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062